Laivų, katerių, vandens motociklų, keturračių ir kitų benzininių variklių purkštukų patikra ir aptarnavimas - Autura

Laivų, katerių, vandens motociklų, keturračių ir kitų benzininių variklių purkštukų patikra ir aptarnavimas

Laivų, katerių, vandens motociklų, keturračių ir kitų benzininių variklių purkštukų patikra ir aptarnavimas

Pavasaris - metas kai dienos pradeda ilgėti, nuotaika gerėja, oras šiltėja. Skubame į garažus apžiūrėti "žiemojančios" savo technikos ir po truputį budinti ją naujam sezonui  wink Ech smagumėlis. Pradžioje dažniausiai į kelius išlekia dviratės priemonės - motociklai, motoroleriai. Žvejai panašiu metu jau peržiūri savo valčių, katerių variklius ir ruošiasi aktyviam sezonui. Adrenalinas po truputį kyla.

Pagrinde - benzininiai GDI varikliai. Kas yra GDI ?

GDI - tiesioginio įpurškimo sistema. Kalbant apie benzininius variklius, yra trys populiarūs jų tipai – varikliai su karbiuratoriumi, MPFI (daugiataškė įpurškimo sistema) varikliai ir GDI varikliai. Iš jų karbiuratorius yra seniausias ir mažiausiai efektyvus. Jis naudoja mechaninius komponentus, kad valdytų į variklį patenkančio benzino srautą.

Kita vertus, MPFI yra išmani sistema, kuri yra daug efektyvesnė, palyginti su karbiuratoriumi. O, GDI paima MPFI "gerumą" ir perkelia jį į kitą lygį, naudodamas tiesioginį įpurškimą.

GDI variklio pranašumai

Skaičiavimai atliekami labai greitai, o tiesioginis įpurškimas į cilindrą užtikrina itin efektyvų variklio darbą, lyginant su karbiuratoriumi ar MPFI. Dėl tiesioginio įpurškimo kompiuterio valdymas veikiant varikliui yra labai tikslus, todėl jis gali paleisti variklį su kuo mažiau degalų, reikalingų jam veikti. Trumpai tariant, tai reiškia, kad benzinas nešvaistomas, o kiekvienam benzino lašui tenka daugiau galios,  tai reiškia - efektyviau, geriau, vertingiau.

Bet ir geri dalykai turi problemų. Kokios GDI problemos?

  • Degalai karteryje: kadangi purkštukai yra degimo kameroje, purškiami degalai gali prasiskverbti pro žiedus, tolimiausią cilindro sienelę ir patekti į alyvos karterį taip užteršdamas alyvą ir paveikdamas jos klampumą. Tai gali sukelti problemų, tokių kaip padidėjęs stūmoklių, žiedų ir cilindrų susidėvėjimas, sumažėjusi apsauga nuo nuosėdų, didesnės alyvos sąnaudos ir greitesnė oksidacija.

  • Alyvos garavimas: aukštesnė temperatūra ir slėgis GDi varikliuose gali paspartinti alyvos garavimą. Alyvos garai, prasiskverbę per vėsesnes variklio sritis, tokias kaip įsiurbimo vožtuvai, stūmoklio karūnėlė ir katalizinė sistema, gali sukelti alyvos lašelių susidarymą. Kadangi, priešingai nei MPFI, šių lašelių, degalai nenuplauna, tad jie gali padengti vožtuvą ir apkepti, sukeldami problemų.

  • Alyvos išgaravimas: Dėl aukštesnės temperatūros karteryje dalis alyvos taip pat gali išgaruoti, o tai reiškia, kad degalai gali tapti labiau koncentruoti. Panašiai kaip ir degalai karteryje, tai daro įtaką alyvos klampumui, pagreitina pagrindinių komponentų nusidėvėjimą ir sumažina alyvos tarnavimo laiką.

  • Anglies kaupimasis: Vėlgi, kadangi degalai nebepasiekia ir neišvalo vožtuvų, gali susidaryti anglies nuosėdos ir ant purkštukų, ir ant vožtuvų, atitinkamai tuomet apribojamas degalų tiekimas ir oro srautas į cilindrus. Laikui bėgant, šios nuosėdos gali sukelti veikimo problemų, pvz., sumažinti variklio galią ir padidinti degalų sąnaudas.

  • Ankstyvas kuro uždegimas: kitaip tariant, jis paprastai vyksta esant mažo greičio ir didelės apkrovos sąlygoms. Ankstyv1 degimą sukelia kuro lašeliai, kurie patenka į degimo kamerą ir užsidega nespėjus uždegimo žvakei suveikti. Dėl šio nenormalaus degimo proceso gali padidėti variklio slėgis, o tai gali sukelti variklio "trankymą" ir galimus rimtus vidinius pažeidimus.

GDI varikliai : benzininiuose automobiliuose, keturračiuose, vandens transporto priemonių varikliuose, sniego motocikluose ir t.t

Auturos servise pilnai tikriname visų benzininių automobilių purkštukus. Juos taip pat aptarnaujame - keičiame filtriukus, tarpines. Naudojame profesionalią ASNU testavimo įrangą kuri yra labai aukštai vertinama visame pasaulyje.
Taip pat turime testavimo įrangą skirtą atlikti :

  • Vandens motociklų, valčių, katerių variklių purkštukų testavimą. Variklių tokių kaip Evinrude, Johnson ir kt.;
  • Sniego motociklų purkštukų testavimą. Ski doo, Polaris ir kt ;
  • Keturračių motociklų purkštukų testavimą. Polaris, Bombardier, ATV ir kt ;
     

Rekomenduojame

17,50 €  25,00 €

Kodas 5866000;82.20 STD

6,72 €  8,40 €

Kodas HG2253

16,20 €  18,00 €

Kodas F01M101456

4,64 €  5,80 €

Kodas HG2207

43,20 €  48,00 €

Kodas VKPC84416

Daugiau naujienų