EGR programavimas / taisymas - Autura

EGR programavimas/taisymas

EGR vožtuvas, kas čia per dalykas? Kam jis naudojamas?


EGR vožtuvas pirmiausia padeda mažinti automobilių taršumą- Bent jau tikslas jo toks wink. Reikia suprasti, kad šis vožtuvas variklyje vykdo recirkuliacijos procesą. Kitaip sakant išmetamas dujas t.y dalį jų grąžina į kolektorių. Jūs kai užvedate automobilį šaltu varikliu, jam nepasiekus darbinės temperatūros jis išmeta gana kenksmingas dujas, nes esant šaltam varikliui, procesai truputį kitokie nei jam pasiekus darbinę temperatūrą, skiriasi kuro mišinys ir pan. tad dalis dujų grįžtą per EGR vožtuvą atgal – čia ir vadinasi recirukliacija. Šiaip mūsų nuomone, tai nėra ”sveika” varikliui..juk kuras maišomas turi būti su švariu deguonimi, o ne su išmetamomis dujomis.
Principe, gerai ir teisingai veikiantis EGR vožtuvas gerina variklio efektyvumą ir galima teigti, kad saugo gamtą. Na bent jau mažiną užterštumą. 

 
BET, kodėl visgi EGR vožtuvas tam tikra prasme vairuotojams kelia galvos skausmą?


Žinoma, visų pirma KAINA KAINA KAINA.. Naujas EGR vožtuvas, kainuoja DAUG. Na, taip priklausomai nuo automobilio ir panašiai.. Ir nebūtinai vien tik jį užteks pasikeisti. Taip, žinome, kad juos galima prasivalyti/prasiplauti, bet nebūkime naivūs, tai laikinas sprendimas. Ir dar neaišku kaip lengvai jį pavyks nuimti, vieniems modeliams lengviau, kitiems vien nuėmimas būna labai komplikuotas ir kainuos brangiai.
Dažniausiai EGR vožtuvo gedimas būna įtakojamas kitų niuansų (pvz. turbokompresoriaus problemos, nusidėvėję žiedai ant stūmoklių, oro srauto matuoklės problemos ar panašiai). Ir, kad juos sužinoti…hmm.. kaip čia pasakyti, yra REIKALŲ. Net ir mums PROFESIONALAMS tenka kartais valandas praleisti besiaiškinant. 

Supraskime viena, automobilio variklis VIENTISA sistema, vientisa grandinė įvairių procesų saveikaujančių vieni su kitais.

 
Tad kai sulaukiame klausimų : Kodėl sugedo EGR vožtuvas? Ar reikia keisti EGR vožtuvą? Ar galima remontuoti EGR vožtuvą? Ką daryti jeigu sugedo-  keisti, išprogramuoti ar ką? Bet Jūs pirma atvažiuokite į servisą pas mus ir paprašykite ATLIKTI EGR VOŽTUVO IR AUTOMOBILIO DIAGNOSTIKĄ. 
Juk kai einate pas daktarą su simptomu, kad kažką skaudą, vistiek Jus patikrinti pirma turi, ir kraujo tyrimą atlikti, ir peršviesti gal, ir klausimų užduoti, ir kitų tyrimų padaro. Ir tik tada skiria gydymą.

Tai EGR vožtuvą taisyti ar keisti? laughAtsakymas – atvažiuokite pas mus į Autura servisą ir pasakysime.


Labai dažnai yra atliekamas EGR vožtuvo išprogramavimas. Trumpai ir apie tai.


Vyrauja kaip visada skirtingos nuomonės, vieni sako, kad atjungti EGR vožtuvą yra gerai, kiti sako, kad geriau neatjungti ir KEISTI nauju.
Mes žiūrime į abu dalykus kaip į galimus sprendimus. Turite teisę rinktis. Tiek EGR išprogramavimas tiek EGR keitimas nauju yra tinkami keliai TINKAMAI juos atliekant.

Vis dėl to dažniausiai yra pasiūloma išprogramuoti EGR vožtuvą. Tokio pasiūlymo logika yra gana paprasta – Pigiau, efektyviau. Po EGR atjungimo jaučiamas minimalus galios padidėjimas, gal net ir ekonomija jaučiasi labiau (priklausomai kaip smarkiai EGR vožtuvas užsikimšęs buvo).
Turime taip pat nepamiršti ir DPF filtro. EGR vožtuvas glaudžiai susijęs su DPF filtru. Tad tuo pačiu metu rekomenduojame peržiūrėti ir DPF.

EGR VEIKIMO PRINCIPAS