Dyzelinio variklio pagrindinio diržo keitimas - Autura

Dyzelinio variklio paskirstymo diržų keitimas

Tinkamai sutvarkyta transporto priemonė gali užtikrinti, kad tiek ilgų, tiek trumpų atstumų įveikimas bus ne tik komfortabilus, tačiau taip pat ir saugus. Automobilio priežiūra prasideda nuo pačių mažiausių smulkmenų, akcentų ir būtent tada, kai visos smulkmenos tinkamai veikia – automobilis yra saugus eksploatavimui.

Vienas iš svarbių darbų prižiūrint automobilį – tai laiku atliekamas variklio paskirstymo diržų keitimas. Įvairiose mašinose skiriasi jų keitimas, tad tiek dėl keitimo principo, tiek dėl kainos geriausiai tartis tiesiogiai su mūsų servisu.

Kada būtina pakeisti pagrindinį diržą?

Dyzelinio variklio paskirstymo diržų keitimas dažniausiai turi būti atliekamas kas 100 000 km arba kas penkerius metus priklausomai nuo to, kaip dažnai Jūsų transporto priemonė yra naudojama ir tuo pačiu – kaip greitai, kaip tvarkingai ja yra važinėjama. Tiesa, kiekvienas transporto priemonės gamintojas gali nurodyti skirtingą diržo naudojimo intervalą, tad būtent jų rekomendacijomis ypač vertėtų remtis.

Dažnai apie keitimą informuoja pats variklis, kuris pradeda veikti netinkamai, dažniausiai jo pakitimai matomi ir girdimi. Techninio aptarnavimo metu dažniausiai tikrinama, ar nėra variklio alyvos nubėgimų, taip pat, ar variklis veikia tolygiai. Būtent tokios apžiūros metu dažniausiai ir nustatomas būtinumas keisti pagrindinį diržą. Jeigu meistras tikina, kad keitimas būtinas, tokiu atveju tai daryti ir reikia. Nerizikuokite važiuoti su netvarkinga transporto priemone.

Dyzelinio variklio paskirstymo diržų keitimas dažniausiai nėra vienintelis darbas, kuris atliekamas, kai variklis veikia netolygiai. Taip pat reikia keisti visus mechanizmus, kurie turi sąlytį su diržu: įtempimo guoliai, tarpiniai guoliai, vandens siurblys ir pan. Keičiamosios dalys yra sertifikuotos, tvarkingos, tad gali užtikrinti ilgesnį funkcionalumą.

Kas atsitinka trūkus pagrindiniam diržui?

Nebetinkamo paskirstymo diržo keitimas nėra brangi paslauga, tačiau jeigu nebefunkcionalaus nepakeisite nauju, tikėtina, kad jam trūkus turėsite į tvarkymą investuoti kur kas didesnes sumas. Jam trūkus padaroma didelė žala automobilio varikliui.

Trūkęs paskirstymo diržas gali sulankstyti vožtuvus. Jie sugadina variklio galvutę. Tai labai rizikinga, kadangi niekada negalite būti tikras, kuriuo metu tai nutiks. O sustojus bet kur kelyje vėl atsiranda papildomos problemos kaip automobilio transportavimas, tinkamo serviso radimas ir pan.

Taip atrodo sulankstyti vožtuvai- Sulankstyti vožtuvai trūkus pagrindiniam diržui

Vandens pompos keitimas

Jeigu keistus garsus pradeda skleisti vandens pompos, taip pat būtinas ir jos keitimas. Šį darbą geriau palikti mums. Gana dažnai reikalingas vandens pompų keitimas tik todėl, kad buvo naudojamas netinkamas aušinimo skystis.

  1. Savarankiškai bandoma sumaišyti kelių skirtingų tipų aušinimų skysčius.
  2. Naudojami netinkami skysčiai, kurie gali būti su nuo šalčio saugančiomis dalimis.
  3. Netinkamas skysčių naudojimo intervalas.
  4. Perkami nekokybiški skysčiai, kuriuose yra agresyvios medžiagos.
  5. Ir kitos galimos priežastys.

Vandens pompos keitimas yra būtinas pamačius netinkamą veikimą. Ir tai daryti reikia kuo skubiau, kadangi kitu atveju atsiranda įrangos veikimo nesklandumai, kurių tvarkymas kainuoja brangiau. Dažnai susiduriama su cilindro galvutės pažeidimais, termostato pažeidimais ir būtinu sandarinimo žiedo keitimu, aušintuvo žarnų gedimais ir t.t.

Vandens pompos keitimas rekomenduojamas kartu su paskirstymo diržo keitimu. Tokiu atveju vienu metu maksimaliai atnaujinamos variklio dalys, kurios kartu veiks sklandžiai. Geriausia keisti pilną komplektą, kuris apima diržus, pompą bei guolius.

Signalas, kad gali būti reikalingas vandens pompos keitimas yra kylanti transporto priemonės variklio temperatūra. Dažniausiai kilimai labiausiai pasijaučia tuomet, kai važiuojama labai greitai. Visgi tiksliausiai apie keitimo poreikį galime pasakyti mes, apžiūrėję, įvertinę ir pateikę rekomendacijas.

Paskirstymo diržo keitimo kaina 

Pagrindinio diržo keitimo įkainiai dažniausiai kinta priklausomai nuo transporto priemonės markės, jų metų, tad tik po apžiūros galime pateikti preliminarius kainoraščius ir tuo pačiu įvertinti visą darbų sąmatą.

Taigi, laiku nepakeitus paskirstymo diržo ir įtempimo mechanizmo mazgų galima sulaukti rimtų problemų, kurių neturėtumėte ignoruoti. Jei nutrūks paskirstymo diržas ar užstrigs įtempimo mechanizmo guoliai, geriausiu atveju jūsų variklis tiesiog nustos veikti. Blogiausiu atveju nusimato brangus variklio remontas. Jei atliekate automobilio remonto darbus, kurių metu reikia nuimti paskirstymo diržo apsaugos dangtį, tuo pačiu rekomenduojame pakeisti ir paskirstymo diržą. „AUTURA - Bosch Diesel service“ ekspertai gali apžiūrėti jūsų automobilio paskirstymo mechanizmą ir laiku pakeisti susidėvėjusias dalis, taip padėsime išvengti brangios ir netgi katastrofiškos žalos jūsų transporto priemonės varikliui.