Dyzelinių variklių kuro sistemų priežiūra - Autura

Dyzelinių variklių kuro sistemų priežiūra

Dyzelinio automobilio kuro sistemos priežiūra

Jeigu pavyzdžiui visi dyzeliniai automobiliai būtų su identiškai vienodu varikliu, tada galima būtų teigti, kad galima būtų taikyti kažkokį vienodą problemų diagnozavimo ir priežiūros modelį. Na deja, nepaisant to, kad kuro sistemai visi naudoja kuro baką ir vamzdelius kuro padavimui, iš esmės tai visos dyzelių kuro sistemos skiriasi ir netgi labai. Gamintojai konkuruoja tarpusavyje, sugalvoja vis kitokius sprendimus. Na, o tokiems dyzelių profesionalams kaip Autura, belieka pasiraitoti rankoves, investuoti į savo kompetencijų ugdymą ir išmanyti visų skirtingų dyzelinių variklių, kuro sistemų priežiūros ir taisymo subtilybes.

Skirtingų automobilių dyzelinių kuro sistemų, skirtinga ir techninė priežiūra, skirtingos ir dalys.

Kaip bebūtų, kuro sistemų problemas įtakoja panašūs veiksniai.

Kokios pagrindinės dyzelinių kuro sistemų gedimų priežastys?

Purvas kuro sistemoje.

Taip purvas. Daugumą problemų dyzelio kuro sistemoje įtakoja būtent pašaliniai objektai, kaip purvas, mikro dalelės. Tiesiogiai ar netiesiogiai tai paveiks kuro sistemos veikimą. Būtent todėl tinkamas dyzelinio kuro laikymas ir transportavimas, perpylimas degalinėse, į bakus savo reikmėms ir pan. yra labai svarbus. Kuras neturėtų turėti visiškai jokių pašalinių "svetimkūnių". Priešingu atveju anksčiau ar vėliau tikrai turėsime problemų su kuro sistema, kuro siurbliu ar purkštukais. Realiai pats dyzelinis kuras yra "jautresnis" nei benzinas, nes jis yra klampesnis todėl sistemoje ilgiau laikosi ir lengviau kaupiasi nešvarumai jeigu jie yra degaluose.

Vanduo kuro sistemoje.

Rodos kaip vanduo galėtų atsirasti kuro sistemoje? Norint, kad dyzelinis variklis pradėtų streikuoti užtenka labai mažai vandens kuro sistemoje ir turėsite bėdų. O jeigu kuro sistemoje atsiranda daugiau vandens, su varikliu praktiškai galima atsisveikinti. Žinoma šiai dienai kuro filtrai pakankamai apgalvoti, padaryti taip, kad vandeniui atsidūrus filtre jis kemšasi ir taip stabdo jo tolesnį patekimą į sistemą, bet taip pat žinoma trukdo patekti ir kurui. Vanduo, patenkantis į baką su degalais arba susidarantis kondensacijos būdu iš dalies tuščiame bake, paprastai nusėda į žemiausią kuro sistemos dalį. Šis vanduo turėtų pasišalinti kiekvieną dieną.

Oras kuros sistemoje.

Oras, kuris "įstringa" dyzelinių variklių kuro sistemose, yra viena iš pagrindinių variklio neužsivedimo priežasčių. Oras gali patekti į degalų sistemą per vamzdelių sujungimus kurie prarado sandarumą, arba per purkštuką, kuris pvz.netinkamai užsidaro. Jei automobiliui trūksta degalų, oras taip pat gali patekti į sistemą. Kaip ir vanduo, oras gali trukdyti nenutrūkstamam degalų srautui iš bako į cilindrus. O apskritai didelis oro kiekis kuro sistemoje užkerta kelią dyzeliniams kuro siurbliams pasiimti degalus ir pumpuoti  jį per vamzdelių sistemą. 

Žinoma gali būti ir kitų kuro sistemos gedimo šaltinių. Kiekvienu atveju Autura servise tiksliai identifikuosime kuro sistemos gedimą, atliksime tinkamą kuro sistemos priežiūrą ir remontą.

Kaip prižiūrėti dyzelinio variklio kuro sistemą?

Pagal kelias minėtas pagrindines priežastis galite pasidaryti išvadą : pilkite tik kokybišką dyzelinį kurą, laiku keiskite kuro filtrus ir tik kokybiškus, laiku varykite automobilį kuro sistemos priežiūrai atlikti. Tokia patikra atliekama Autura servise, jos metu automobilio kuro sistema kruopščiai patikrinama ir esant defektams jie pašalinami.

Autura rekomenduoja naudoti tam tikrus dyzelinio kuro "papildus", kuro priedus kurie prailgina ir kuro sistemos tarnavimo laiką ir pagerina pačio variklio efektyvumą.

Rekomenduojame :