Dyzelinių variklių kuro siurblių remontas - Autura

Dyzelinių variklių kuro siurblių remontas

Dyzelinių aukšto slėgio kuro siurblių remontas yra vienas sudėtingiausių, kuris reikalauja ne tik profesionalaus meistro, tačiau ir specialios įrangos. Sugedęs dyzelinio variklio kuro siurblys paveikia viso motoro veikimą, tad mašina gali nustoti funkcionuoti.

Remonto darbai turi būti paliekami profesionalams, bandydami sutvarkyti gedimus pas "specialistus" be patirties, galite jų padaryti dar daugiau. O tuomet remontas reikalaus ne tik daugiau laiko ir pinigų, tačiau gali būti  ir nebesutvarkomas.

Kuro siurblių diagnostika

Tinkamai rūpinantis automobiliu ir su kuro siurbliu susiję gedimai bus reti. Lygiai taip pat labai svarbu vos tik pamačius su kuro veikimu susijusius bėdas, kuo greičiau kreiptis į mus. Mažų gedimų šalinimas visada ne tik pigesnis, tačiau ir mažiau laiko reikalaujantis procesas. Atliksime profesionalią kuro sistemos diagnostiką ir nustatysime gedimą.

Kuro siurblių gedimo priežastys

Dyzelinių variklių kuro siurblių remontas gali būti reikalingas tokiu atveju, kai pamatomas vienas iš žemiau nurodytų „simptomų“.

  1. Jeigu variklis visiškai neveikia arba mašinos užvedimas yra sudėtingas.
  2. Variklis tik užvedus gęsta.
  3. Jeigu "jaučiate" nepakankamą kuro padavimą varikliui, susilpnėjusią trauką.

Kiti su kuro siurblio gedimu susiję šalutiniai poveikiai gali būti šie:

  • išaugusios kuro sąnaudos;
  • netolygus variklio darbas;
  • padidėjas dūmingumas;
  • nesandari kuro sistema;
  • transporto priemonė "keistai" reaguoja į akceleratoriaus paspaudimą.
  • Gedimai gali būti labai įvairūs ir nustatomi mūsų autoservise diagnostikos metu.

 

Dyzelinių kuro siurblių tipai

Šiuolaikinėse dyzeliu varomose transporto priemonės yra naudojami kelių tipų siurbliai. Visi jie pasižymi skirtingu funkcionalumu, tačiau paskirtį turi tą pačią.

In-Line / Daugiaplunžeriniai skirstomieji.  Šio tipo siurbliai yra patikimi bei ilgaamžiai, retai genda, o tvarkymas nėra sudėtingas. Dažniausiai montuojami sunkvežimiuose, lengvosiose transporto priemonėse tai yra retas pasirinkimas (po 2000 metų visai nėra). 

Distributor / Vienplunžeriniai skirstomieji. Šio tipo siurblių sistemos atlieka sukamuosius bei stumiamuosius judesius, kurie ir paskirsto kurą į purkštukus. Šio tipo siurbliai dažniausiai montuojami lengvosiose transporto priemonėse.

Common-Rail / Magistraliniai. Naudojami Common Rail sistemose, kurios padeda ne tik padidinti galią, tačiau ir sumažinti kuro sąnaudas, 

Unit-Injector-System /Pumpe Dusse / Siurblys-purkštukas. Šio tipo siurbliai-purkštukai atlieka kuro suslėgimo ir tuo pačiu įpurškimo funkciją.

Dyzelinių kuro siurblių remonto kaina

Kuro siurblio remonto kaina labai priklauso nuo esamo gedimo. Kreipkitės į mus, atliksime gedimų diagnostiką ir pasiūlysime geriausią sprendimą (remontuoti ar keisti nauju). Svarbiausias patarimas, nebandykite gedimų šalinti patys, neremontuokite automobilio neautorizuotuose servisuose, kadangi galite padaryti dar daugiau žalos, kurios šalinimas vėliau kainuos tik brangiau.

Tinkamas posakis : Pigios paslaugos, kainuoja brangiausiai!