Kodėl dingsta vairo stiprintuvo skystis? - Autura

Dingsta vairo stiprintuvo skystis?

Dingsta vairo stiprintuvo skystis?

Pamačius dėmę po automobiliu dažnai gali būti sunku pasakyti, kas iš jūsų automobilio tiksliai nutekėjo. Dėmės vieta, skysčio spalva ir kvapas yra vieni geriausių požymių, rodančių, kas iš jūsų transporto priemonės nutekėjo. Vairo stiprintuvo skystis gali būti vienas iš sunkiausiai diagnozuojamų nuotėkių. Vairo stiprintuvo sistemą sudaro siurblys, pritvirtintas prie variklio, tiekimo ir grąžinimo linijos, kartais aušintuvas ir vairo stiprintuvo stovas arba pavara. Sunkumas yra tas, kad jei kuris nors iš šių komponentų praleidžia skystį, sunku pasakyti, ar tai yra vairo stiprintuvo sistemos skystis, ar nutekėjusi variklio alyva. Realiai nutekėjimas atsiranda tose pačiose vietose. Na, bet apskritai kalbant jeigu vis pastebime, kad yra kažkokia nuotėkio dėmė po automobiliu tai pradėsime ieškoti kame bėdos ir jeigu vis trūksta vairo stiprintuvo skysčio tai suprasime, kad kažkur sistema praleidžia. BET, jeigu stiprintuvo skysčio trūksta, o nuotėkio nesimato?

Kaip suprasti ar nuteka būtent vairo stiprintuvo skystis

Pirmiausia turite nustatyti, kokio tipo skystį naudoja jūsų vairo stiprintuvo sistema. Priklausomai nuo jūsų automobilio markės, modelio ir metų, jūsų vairo stiprintuvo sistema gali naudoti skirtingus skysčius.
Kiekvienas iš stiprintuvo skysčių turi skirtingas charakteristikas ir buvo sukurtas skirtingiems stiprintuvams. Lengviausias būdas suprasti, kad nuteka stiprintuvo skystis - žinoma sekti jo lygį. Bet, kad tą daryti privalote naudoti tiksliai tokį stiprintuvo skystį kuris tinka Jūsų automobiliui. Negalite naudoti pirmo pasitaikiusio, nes galima pridaryti daugiau bėdų vairo mehcanizmo sistemai negu yra. Taigi jeigu jo papildėte ir po kažkiek laiko vėl trūksta, bet taip pat pastebite po automobiliu nuotėkį, na tai natūralu, kad turite sistemos nesandarumą ir jį reikia spręsti. 

Ką daryti jeigu stiprintuvo skystis dingsta, bet nuotėkio nesimato?

Dažniausiai skystis dingsta dėl sistemoje atsiradusio nesandarumo. Nuotėkis fiziškai yra, bet tiesiog skystis nutekėdamas dėl kažkokių priežasčių nepasiekia žemės, ar nuteka kitur ir nepasimato. Tokiu atveju jeigu pastebite, kad dingsta vairo stiprintuvo skystis, bet vis tenka jo dapilti - rekomenduojame vežti patikrai.

Vairo stiprintuvo žarnos

Jeigu žarna trūkusi, ar nuo senumo suskeldėjo, ar leidžia skystį per sujungimus, tą gana nesunku pastebėti. Gerokai sunkiau atpažinti žarnos užsikimšimo požymius. Žarnos užsikimšimas gali imituoti diržo arba nuotėkio problemą. Vairą gali būti sunku pasukti, galite pastebėti stiprintuvo skleidžiamą garsą, kai sukate vairą. Svarbu nedelsiant pašalinti galimą užsikimšimą. Jei užsikimšimas nėra žarnoje, jis gali būti pavarose ir sukelti siurblio gedimą. Bet kokiu atveju turėtumėt paskubėti į servisą.

Vairo stiprintuvo siurblys

Vairo stiprintuvo siurblys yra visos vairo stiprintuvo sistemos pagrindinis elementas. Jei iš jūsų automobilio nuteka vairo stiprintuvo skystis, problema gali kilti ir nuo siurblio. Ši problema paprastai pastebima per stiprintuvo ūžesį. Jei problema rimta, aplink siurblio veleną taip pat gali būti nuotėkis, dėl kurio atsiranda skriemulio klibėjimas. Nors vairo stiprintuvo siurblys yra paprastas įrenginys, be jo būtų sudėtinga valdyti tranposrto priemonę. Siurblys ima galią iš variklio, paskirsto ją sistemoje ir palengvina transporto priemonės valdymą. Jei siurblį reikia pakeisti, bandykite jį pakeisti tik tuo atveju, jei procesas jums suprantamas. Žmonės, kurie neturi tinkamų įrankių ar patirties, šį remontą turėtų patikėti mechanikui. Atnaujinto/restauruoto siurblio pirkimas yra pigesnis variantas. Bet prieš priimdami sprendimą, restauruotas ar naujas, įvertinkite ar suteikiama garantija restauruotam siurbliui ir ar servisas kuris keis restauruotą vairo stiprintuvo siurblį suteiks jums garantiją darbams.

Ką daryti atsiradus vairo stiprintuvo skysčio nuotėkiui?

Yra realiai pora variantų ką galima daryti atsiradus nuotėkiui. 

  • Greitas ir paprastas būdas. Perkate vairo stiprintuvo sistemą sandarinantį skystį. Jeigu nuotėkis nėra didelis, naudojant tokį sandarintoją problema laikinai išsispręs. Bet turite suprasti, kad toks sprendimas bus laikinas, laikui einant nuotėkis vėl gali atsirasti. Negalite 100% pasitikėti automobiliui pvz.vykstant į ilgą kelionę, jausite nerimą, beto staigus stiprintuvo skysčio praradimas kelyje manevruojant gali būti itin pavojingas. Geriausia žinoma rasti nuotėkio vietą ir ją pilnai suremontuoti.
  • Kitas būdas - profesionalus. Vežate į servisą, mechanikai atlieka hidraulinės sistemos patikrą, tiksliai nustato gedimą ir jį pašalina pakeičiant pažeistas dalis naujomis. Gaunate garantiją ir esate ramus. Faktas, šis būdas bus gerokai brangesnis nei naudoti sandarintoją, bet klausimas kas svarbiau - ar pigumas ar saugumas?

Rekomenduojame

4,15 €  8,31 €

Kodas 4PK1488

2,45 €  3,50 €

Kodas 0250201039/02039;DTP

4,64 €  5,80 €

Kodas HG2207

4,64 €  5,80 €

Kodas HG2217

43,20 €  48,00 €

Kodas VKPC84416

Daugiau naujienų