Common rail įpurškimo sistemos | Kas lemia Common rail gedimus - Autura

Common Rail įpurškimo sistema

Common Rail įpurškimo sistema

Common RAIL įpurškimo sistema

Šiandien dauguma dyzelinių variklių naudoja tiesioginio degalų įpurškimo sistemą Common Rail (CR), taip pat žinomą kaip CRDI - "Common Rail Direct Injection". Ją sukūrė visiems gerai žinomas patikimas Bosch, lengvuose automobiliuose ją pradėjo montuoti 1997m.

Sistema susideda iš aukšto slėgio kuro siurblio, purkštukų, kuro rampos ir elektroninio valdymo bloko.
Pats „Common Rail“ yra cilindro formos akumuliacinė talpa, kuri akumuliuoja iš CR siurblio gautus degalus ir paskirsto juos CR purkštukams esant labai aukštam slėgiui - iki 2800 bar !. Elektroninio valdymo bloko pagrindinė užduotis yra kontroliuoti per „Common rail“ purkštukus įpurškiamų degalų kiekį ir purškimo laiką.  

Tiesioginis degalų įpurškimas „Common rail“ veikia geriau nei įprastos įpurškimo sistemos, nes didesnis paviršiaus ploto ir aukšto slėgio purškiamojo skysčio tūrio santykis užtikrina geresnį deguonies ir degalų mišinį - taip užtikrinamas didesnis degalų efektyvumas, sukimo momentas ir mažesnis išmetamų teršalų kiekis.

Tačiau siekiant labai didelių tolerancijų, purkštukai ir siurblys neretai kelia problemų - dėl įvairių priežasčių.

Čia atsiranda „Bosch“ dyzelinio aptarnavimo specialistų patirtis. Mūsų Autura specialistai yra sertifikuoti BOSCH - diagnozuos problemą ir išspręs ją pagal OEM standartus - išlaikydami maksimalų jūsų transporto priemonės sistemų efektyvumą ir moblilumą.

Nerekomenduojame patikėti savo automobilio sistemų remonto "garažėlių " lygio meistrams. NE, mes nenorime nieko įžeisti ir gerbiame savo srities specialistus. Bet dauguma tikrai neturi aukšto lygio originalių diagnostikos stendų skirtų Common rail sistemų patikroms. Ir neretai pameluoja klientams. Mūsų patarimas - REIKALAUKITE autorizuotos įrangos patikros protokolų.

Užsisakykite savo transporto priemonės purkšukų patikrą pas mus - SPAUSTI ČIA

Pagrindinės common rail įpurškimo dalies - PURKŠTUKŲ problemos

Šiandienos „Common Rail“ purkštukai gali atlikti kelis įpurškimus per vieną degimo ciklą ir įpurkšti kuro į variklio kamerą iki 2800 bar. slėgiu per itin mažas, ~100 mikrono diametro skylutes, tai yra dvidubai mažiau už žmogaus plauko diametrą.​​​​​​​
Dėl to variklis veikia ekonomiškiau ie efektyviau, tačiau nesilaikant priežiūros neretai kyla problemų.

Dažniausios su dyzelinių variklių komponentais susijusios problemos:

Užteršimas smulkiosiomis dalelėmis: Esant tokiems griežtiems nuokrypiams, net mažiausios pašalinės dalelės daro neigiamą įtaką ir kenkia. Šios dalelės gali sugadinti dozavimo vožtuvą, įtakojantį įpurškiamo kuro kiekį bei pasiskirstymą.
Vandens užteršimas: Jei kurą užteršė vandens perteklius, tai gali sukelti metalinių paviršių koroziją ir sumažinti tepimą tarp judančių dalių. Vanduo dyzelinio kuro sistemoje žymiai padidins kuro siurblio ir purkštukų nusidėvėjimą.

Todėl ypatingai svarbu pasirinkti kokybiškus purkštukus, pagamintus pagal originalios įrangos specifikacijas. „Bosch“ purkštukai yra šios pramonės standartas ir užtikrina puikų našumą ir patikimumą. Žinoma, kad jie tarnautų reikia jais tinkamai rūpintis. Vienas esminių dalykų yra kokybiškas dyzelinas, patikimų gamintojų kuro filtrai (niekada netaupykite kuro filro sąskaita!). 
Naudokite tinkamus kuro priedus (juos galite rasti ČIA )
Apžvalga apie kuro priedus ČIA

Geriausia žinoma periodiškai atvykti pas MUS ir atlikti purkštukų patikrą. Mes nustatysime jų esamą būklę, reikalui esant pasirūpinsime jais.

 

Rekomenduojame

17,50 €  25,00 €

Kodas 5866000;82.20 STD

108,00 €  120,00 €

Kodas 294009-0120

17,00 €  34,00 €

Kodas 2558F/55401;RUV

63,20 €  79,00 €

Kodas 294009-0260

7,37 €  9,21 €

Kodas CA5331/EL3451

Daugiau naujienų