Automobilis meta mėlyną dūmą? Kokių gedimų požymis? - Autura

Melsvas, mėlynas dūmas ar labai blogai?

Melsvas, mėlynas dūmas ar labai blogai?

Išmetamų dūmų spalvų "paletėje" mėlynas dūmas turbūt vienas rečiausiai pasitaikančių. Bet vis tik nenuneigsime - mėlynas ar melsvas dūmas išduoda atsiradusias problemas jūsų automobilyje. Tad vertėtų pasiaiškinti kokias problemas turite.

Taigi jeigu dyzelis meta mėlyną dūmą kokios priežastys?

Iš variklio sklindantys mėlyni dūmai yra įspėjamasis ženklas, kurio negalima ignoruoti. Reikia tikriausiai suprasti viena, nuolatinis dūmų atsiradimas niekada nebus geras ženklas ir greičiausiai tai reikš variklio gedimą, todėl kuo greičiau tai išspręsite, tuo bus mažesnė ilgalaikės žalos rizika.

MĖLYNAS DŪMAS pirmiausia yra degančio tepalo požymis. Alyva gali patekti į degimo kamerą dėl kelių priežasčių.

  • Susidėvėję vožtuvų kreipiančiosios arba sandarikliai
  • Nusidėvėjimas cilindruose, stūmoklio žieduose, žiedų grioveliuose
  • Stringa stūmoklio žiedas
  • Turbokompresoriaus sandariklių problemos
  • Netinkama alyvos rūšis 
  • Kuras alyvoje (alyva atskiesta dyzelinu)

Gali būti ir taip, kad jūsų automobiliui buvo neseniai atliktas tepalų keitimas - arba jūs pats keitėte tepalus - gali būti, kad į sistemą buvo įpilta per daug alyvos ir šis alyvos perteklius dabar dega. Jei dūmijimas po kurio laiko sustoja, tada gal ir nėra jokių problemų. Bet jeigu automobilis toliau meta mėlyną dūmą, rekomenduotume važiuoti į servisą patikrai. Pačiam žmogui ypač neturinčiam žinių gali būti sudėtinga kažką suprasti techniškai, bet suprasti užtenka vien tai - ATSIRADUS dūmijimui iš sistemos, BŪTINA vežti į patikrą, nes tęsdami eksploataciją galite turėti labai rimtų ir brangių problemų.

Ką daryti jeigu automobilis meta mėlyną dūmą?

Pirmiausia jeigu mėlynas dūmas atsirado tik užkūrus šaltą variklį ir vėliau dingo (po kokių 10-15min) tai visai normalu. Jeigu mėlyno dūmo metimas atsirado ir nuolatos nedingsta, arba atsiranda varikliui sušilus  - turime problemą. Pačiam vairuotojui tikrai gali būti sudėtinga suprasti kokios viso to priežastys tad pirmiausias pasiūlymas atlikti patikrą autorizuotame servise.

Kitas pasiūlymas labiau susijęs su automobilio priežiūra. Laiku prižiūrėkite savo automobilį, atrodo savaime suprantama, bet nustebsite kiek daug vairuotojų kurie net alyvos su filtrais laiku nesugeba pasikeisti. Jeigu prašoma keisti alyvą pvz kas 10.000km tai keiskite kas 10.000km ar mažiau, bet ne kas 15.000km. Čia įžvalga tokia : arba aplaidumas, arba bandymas sutaupyti.. tik sunku suprasti ką smiley

  • Reguliariai keiskite filtrus, tepalus. Tepalus naudokite AUKŠTOS kokybės, nepagailėkite sumokėti 10-15eur daugiau už geresnės kokybės alyvą, skirtumas patikėkite tikrai didžiulis.  Alyvos keitimą patikėkite servisui. TAIP, mes visi galime pasikeisti patys, bet kai nesi "profas" palieki daug daugiau šansų kažką netaip padaryti.
  • Į metus bent kartą atlikite pilną variklio diagnostiką, kompresijos matavimą.
  • Reguliariai naudokite specializuotus kuro priedus. Cheminiai priedai padeda apsaugoti dylančias variklio dalis, pagerina kuro kokybę, apsaugo nuo apnašų, pašalina nuosėdas ir t.t VERTA, priedai atlieka savo darbą, tik keista kai žmonės pabando panaudoti vieną kartą ir sako - NIEKAS NEVEIKIA, NEPADEDA. Aikšu, kad nepadeda. Juk vieną vitamino tabletę jeigu suvartosi tau irgi nieko nepadės. Kuro priedų naudojimas veikia tada kai nauodji REGULIARIAI.

 

GALIAUSIAI - nesvarbu kokios spalvos dūmą pradėjo mesti jūsų automobilis, bet kuriuo atveju tai reškia, kad atsirado PROBLEMA. Ignoruoti to tikrai nevalia ir turite imtis veiksmų.

Daugiau naujienų