Kuro sistemos valymas | Kaip valyti kuro sistemą? - Autura

Kuro sistemos valymas. Kaip valyti ir prižiūrėti?

Kuro sistemos valymas. Kaip valyti ir prižiūrėti?

Dauguma variklio gedimo priežasčių dažniausiai prasideda būtent nuo kuro sistemos gedimų. Jeigu pajautei, kad padidėjo kuro sąnaudos, krito trauka, padidėjo išmetamos dujos - pirmam žingsniui vertėtų pagalvoti apie kuro sistemos valymą.
Tvarkinga kuro sistema, tinkama jos priežiūra - valymas, yra vienas kertinių momentų.

Gerai tai, kad kuro sistemos valymą yra pakankamai paprasta atlikti pačiam. Žinoma jeigu yra kažkoks rimtas gedimas, be meistrų neapsieisi, bet profilaktiškai tą galime padaryti kiekvienas ir neretu atveju esančios problemos išsisprendžia būtent atliktus kuro sistemos valymą.

Ką naudoti kuro sistemos valymui?
Pristatome išbandytą ir super gerai veikiantį ekstremalų kuro sistemos valiklį - JLM Diesel Extreme Clean.

Kodėl mes siūome naudoti šį priedą? Esame įsitikinę jo veiksmingumu, šis kuro sistemos valymo priedas yra labai stiprus, efektyviai valantis, apsaugantis turbiną, taip pat ir išmetimo sistemą, DPF ir kitas esmines kuro sistemos dalis.
Šis priedas puikiai atlieka įsiurbimo vožtuvų valymą, EGR vožtuvo valymą, purkštukų priežiūrą ir valymą, valo DPFą ir trubokompresorių. Atliekant kuro sistemos valymą puikiai pasišalina nuosėdos kurios yra viena pagrindinių priežasčių dėl ko atsiranda įvairūs gedimai, taip pat pagerinama kuro ekonomija, sutepamos judančios dalys ir svarbiausia, kad pegerėja išmetamų dujų emisija. 
Reikėtų būtinai paminėti, kad šis priedas pradeda veikti jau pačiame kuro bake - šalina dumblius kurie per laiką pradeda kauptis.

Kaip vienas priedas gali tiek daug daryti? Kaip veikia kuro sistemos valymas?

Pirmiausiai yra aktyviai veikiamos suodžių ir kitos nuosėdos, specialūs cheminiai junginiai jas itin intensyviai suaktyvina ir pradedamas jų šalinimas. Toliau kai atliekamas toks valymas būtinas kuro sistemos dalių sutepimas ir papildomas apsaugojimas atsparinantis tolimesnį suodžių susikaupimą, apsaugauntis nuo oksidacijos ir pan.
Kitas labai svarbus momentas ką daro šis priedas -  tai didina cetano skaičių. Kuo didesnis cetaninis skaičius, tuo greičiau dyzelinas užsidega, tuo variklis dirba efektyviau ir tolygiau.
JLM kompanija atliko daug bandymų ir tyrimų kol surado tokią tinkamą cheminių junginių formulę kuri taip intensyviai veikia.

Kada naudoti kuro sistemos valiklį?

Pirmiausia tai naudoti jį reikėtų periodiškai, tam, kad gerokai sumažinutmėte kuro sistemos gedimų kiekį. Tas yra ištestuota ir įrodyta, specialūs priedai daug labiau apsaugo kuro sistemą nei jų nenaudojimas. Kaip žinia, dyzelinis kuras degalinėse nėra itin kokybiškas, net ir stengiantis laikytis visų keliamų dyzelino kuro priežiūros standartų,  perpilymo, gabenimo ar laikymo metu jie neretai pažeidžiami. Ko pasekoje kuras nėra labai švarus ir net menkiausi pašaliniai priedai - dulkės, nuosėdos, vanduo ir t.t turi didžiulę įtaką labai jautriems šiuolaikiniams common rail varikliams.
Reguliariai naudojant šį priedą grubiai kas 6000km Jūsų automobilio kuro sistema prasivalys ir gerokai sumažins apnašas. Šis priedas "JLM Diesel EXTREME", ne be reikalo turi pavadinime žodį "EXTREME" vert.Ekstremalus. Ir tai nėra gamintojo pardaviminis triukas, šis priedas išties sukurtas apjungiant skirtingų priedų savybes ir jas pritaikant naudojimui tiek senuose tiek naujuose automobiliuose su DPF ar be. Skirtas veikti itin greitai ir veiksmingai, tad šio priedo NEGALIMA PERDOZUOTI (Ne Jums, automobiliuilaugh)!

Kaip naudoti kuro sistemos valymo priedą ?

Tai itin paprasta - nusiperkate, suplakate ir supilate į baką. Galima naudoti visiems dyzeliniams varikliams su turbina ar be jos, naudojančiais mažo arba įprasto sieros kiekio dyzelinius degalus.
Pireš pilant kurą į baką supilkite suplaktą priedo turinį, tada pripilkite kuro, geriausiai pilną baką, bet nemažiau nei 40l. Idealu jeigu tai padarysite pvz prieš važiuodami ilgesnį atstumą, bent jau 50km ar daugiau nesustojant. Ir geriausiai jeigu padarytumėt kelis tokius važiavimus tuomet rezultatas bus tik geresnis.
Taigi vienas toks "JLM Diesel Extreme Clean" butelis yra 1000ml, jis turėtų būti supiltas į 40-60l dyzelino. Dar kartą paminėsime, NEPERSISTENKITE ir nepilkite daugiau  priedo nei priklauso, ar į mažesnį kiekį degalų nei nurodyta.

Kokia matematika? Ar brangu valyti ir prižiūrėti kuro sistemą priedu?

Skaičiuokime paprastai priedo kaina grubiai 35eur. Vieną kartą panaudojus galime ramiai važiuoti apie 6000km ir tada periodiškai pakartoti. Tad 35eur / 6000km = 0,005eur/1km . Sakykite ką norite, bet "pigiau grybo" laugh Žinant, kad bet kokiam servise vien už kuro sistemos patikrą sumokėsite daugiau, jau nekalbant apie valymą. 
Tęskime truputį toliau, čia jau individualu, bet imkime tokį skaičių, kad vidutiniškai per dieną nuvažiuojate 50km, net ir savaitgaliais. 365d x 50km = 18250km  per metus. Tai skaičiuojam jeigu naudoti priedą sąžiningai kas 6000km gaunasi, kad per metus jį naudotumėt tik 3kartus! 

Rekomenduojame visiems savo klientams ir visiems kurie nori tinkamai priežiūrėti savo automobilio kuro sistemą.

 

Daugiau naujienų