AUTURA darbo organizavimo pasikeitimai nuo 2021m. sausio 4 d. - sausio 31 d. - Autura

AUTURA darbo organizavimo pasikeitimai nuo 2021m. sausio 4 d. - sausio 31 d.

AUTURA darbo organizavimo pasikeitimai nuo 2021m. sausio 4 d. - sausio 31 d.

Darbo organizavimas nuo 2021m. sausio 4 d. iki  sausio 31 d.

SERVISO PASLAUGOS
Klientui atvykus:

• Visi poreikiai fiksuojami bendraujant telefonu, remiantis atsiųstu elektroniniu laišku, supildyta internetine registracijos forma arba atvykus į priėmimą.
• Prieš pradedant remontą, automobilio išorinės bei vidinės rankenos, vairas, pavarų svirtis yra dezinfekuojama bei uždengiama.
• Apie visą remonto eigą klientas informuojamas telefonu arba el. paštu.

Atlikus remontą:
• Raktelis ir anksčiau minėtos automobilio dalys dezinfekuojamos pakartotinai.
• Sąskaita už paslaugas suruošiama dar iki kliento atvykimo pasiimti automobilį ir išsiunčiama elektroniniu paštu arba kitu klientui priimtinu būdu,
• Klientas informuojamas apie apmokėjimo ir atidavimo procesą bendraujant su serviso konsultantu,
• Klientui atvykus atsiimti automobilį bendraujama išlaikant rekomenduojamą saugią distancija,

! Jums pageidaujant mes paimsime Jūsų automobilį ir po serviso darbų grąžinsime jį atgal. Šią paslaugą Kauno m. ir Vilniaus m. ribose teiksime NEMOKAMAI!

PREKYBA AUTOMOBILIŲ DETALĖMIS 
Detalių užsakymas ir atsiėmimas:

• Mažmeninė prekyba karantino laikotarpiu parduotuvėse nevyks, visi mažmeniniai klientai aptarnaujami telefonu, el.paštu, Facebook, Livechat.
• Parduotuvės tampa prekių atsiėmimo punktais kur galėsite atsiimti užsakytas prekes,
• Didmeninės prekybos užsakymai priimami per el. užsakymų sistemą http://eshop.autura.lt/ arba telefonu.
• Prekės didmeniniams klientams pristatomos įprastu būdu.

Rekomenduojame

62,44 €  78,05 €

Kodas 294200-0160

108,00 €  120,00 €

Kodas 294009-0120

18,90 €  21,00 €

Kodas F01M101456

4,15 €  8,31 €

Kodas 4PK1488

Daugiau naujienų