AUTURA darbo organizavimo pasikeitimai nuo 2021m. sausio 4 d. - sausio 31 d. - Autura

AUTURA darbo organizavimo pasikeitimai nuo 2021m. sausio 4 d. - sausio 31 d.

AUTURA darbo organizavimo pasikeitimai nuo 2021m. sausio 4 d. - sausio 31 d.

Darbo organizavimas nuo 2021m. sausio 4 d. iki  sausio 31 d.

SERVISO PASLAUGOS
Klientui atvykus:

• Visi poreikiai fiksuojami bendraujant telefonu, remiantis atsiųstu elektroniniu laišku, supildyta internetine registracijos forma arba atvykus į priėmimą.
• Prieš pradedant remontą, automobilio išorinės bei vidinės rankenos, vairas, pavarų svirtis yra dezinfekuojama bei uždengiama.
• Apie visą remonto eigą klientas informuojamas telefonu arba el. paštu.

Atlikus remontą:
• Raktelis ir anksčiau minėtos automobilio dalys dezinfekuojamos pakartotinai.
• Sąskaita už paslaugas suruošiama dar iki kliento atvykimo pasiimti automobilį ir išsiunčiama elektroniniu paštu arba kitu klientui priimtinu būdu,
• Klientas informuojamas apie apmokėjimo ir atidavimo procesą bendraujant su serviso konsultantu,
• Klientui atvykus atsiimti automobilį bendraujama išlaikant rekomenduojamą saugią distancija,

! Jums pageidaujant mes paimsime Jūsų automobilį ir po serviso darbų grąžinsime jį atgal. Šią paslaugą Kauno m. ir Vilniaus m. ribose teiksime NEMOKAMAI!

PREKYBA AUTOMOBILIŲ DETALĖMIS 
Detalių užsakymas ir atsiėmimas:

• Mažmeninė prekyba karantino laikotarpiu parduotuvėse nevyks, visi mažmeniniai klientai aptarnaujami telefonu, el.paštu, Facebook, Livechat.
• Parduotuvės tampa prekių atsiėmimo punktais kur galėsite atsiimti užsakytas prekes,
• Didmeninės prekybos užsakymai priimami per el. užsakymų sistemą http://eshop.autura.lt/ arba telefonu.
• Prekės didmeniniams klientams pristatomos įprastu būdu.

Rekomenduojame

6,03 €  8,61 €

Kodas 0250202021/SX63;STR

62,44 €  78,05 €

Kodas 294200-0160

18,90 €  21,00 €

Kodas F01M101454

3,12 €  6,24 €

Kodas 5PK715

4,64 €  5,80 €

Kodas HG2217

Daugiau naujienų